Medewerker Servicedesk

Voor onze servicedesk zijn wij op zoek naar een extra medewerker voor 40 uur per week op ons kantoor in Den Haag. Ben jij de spin in het web die stevig in zijn of haar schoenen staat en er plezier uit haalt om mensen te woord te staan en verder te helpen? Ben jij een echte probleemoplosser en blijf jij klantvriendelijk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Medewerker Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het eerste contact met de klant, bepaal je de urgentie van de meldingen, schakel je met onze Technische Managers, biedt je ondersteuning aan onze Accountmanagers en houd je de voortgang van reparatie verzoeken en opdrachten in de gaten. Als Medewerker Servicedesk ben je betrokken bij alle onderdelen van het bedrijf en krijg je te maken met uiteenlopende kwesties op technisch en administratief gebied die naar tevredenheid worden afgehandeld.

Wat ga je doen?

Bij Atrium staat klanttevredenheid centraal. Wij hechten veel waarde aan het snel en vriendelijk helpen van onze klanten. In de rol van Medewerker Servicedesk ben jij degene die het verschil maakt voor onze organisatie. Jouw persoonlijk contact en inzet zorgen ervoor dat onze klanten tevreden zijn. Onderstaande werkzaamheden vallen onder andere onder jouw verantwoording:

  • Beantwoorden van de telefoon en binnenkomende e-mails.
  • Het beoordelen van de prioriteit van de melding, acties uitzetten om de melding op te lossen en de melding blijven volgen tot deze is afgehandeld.
  • Verwerken van meldingen, storingen, verzoeken en klachten van klanten via ons systeem Twinq.
  • In overleg met de Technisch Managers het verstrekken van opdrachten aan leveranciers, opvolgen en vervolgacties uitzetten.
  • Het ondersteunen van de Accountmanagers VvE en Technisch Managers VvE.

Wat bieden wij?

  • Leuke collega’s in een gezellig team.
  • Een fijne werkplek met uitzicht over de mooie stad Den Haag. 
  • Een marktconform salaris.
  • Een arbeidsovereenkomst van 7 maanden met zicht op verlenging.
  • Samenwerking met andere teams in de organisatie.

Wie ben jij?

We zoeken iemand die enthousiast is, goed kan communiceren en een klantgerichte instelling heeft. Daarnaast heb je de volgende eigenschappen:

  • In het bezit van een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • Klantgericht en oplossingsgericht.
  • Representatief en communicatief vaardig (Nederlands en Engels).
  • Ervaren met Microsoft office.
  • Enthousiast en collegiaal met een proactieve instelling.

Over Atrium Vastgoedmanagement

Atrium Vastgoedmanagement is een gevestigde naam in de vastgoedwereld. Wij zijn actief op het gebied van beheer van Verenigingen van Eigenaren (VvE’s), particuliere woningportefeuilles, commerciële VvE’s en commercieel onroerend goed in VvE’s, winkelcentra en bedrijfsverzamelgebouwen. Met ruim 350 VvE’s, een grote huurportefeuille en diverse grote zakelijke klanten zijn wij een belangrijke beheerder in de regio Haaglanden.

Interesse? Wij komen graag met jou in contact!

Bij Atrium vinden we het belangrijker dat iemand bij ons past en ons enthousiasme deelt, dan wat er op het CV staat. Twijfel jij over je ervaring? Solliciteer dan toch en vertel ons waarom jij bij ons past! Stuur ons een e-mail met jouw cv en motivatie naar werken@atrium-vgm.nl t.a.v. Maaike Zitter o.v.v. Medewerker Servicedesk.

Heb je een vraag over de functie? Neem contact met ons op via 070-324 84 00.

De richtlijnen van de privacywetgeving AVG zijn uiteraard van toepassing en wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.