Onze mensen

Goede communicatie, transparantie en een brede deskundigheid van onze medewerkers zijn de kenmerken die Atrium onderscheidt van zijn collega’s. Het streven is dienstverlening op maat met een maximaal rendement van uw vastgoed!

Medewerkers Atrium vastgoedmanagement

 

Robbert Geerlings
Directeur
Samenwerking is voor mij persoonlijk alsmede binnen onze organisatie een belangrijk begrip. Daarbij gaat het zowel om uitstekende interne samenwerking als intensieve samenwerking met de opdrachtgever. Samenwerking betekent ook ´samen werken´ met als doel een optimale dienstverlening gebaseerd op de uitgangspunten van de opdrachtgever.
Eric Mostert
Accountmanager
Als accountmanager is het mijn doelstelling VvE’s te ontlasten zodat eigenaren zich bezig kunnen houden met datgene waarvoor zij een appartementsrecht hebben gekocht: prettig wonen met de zekerheid dat financiën en onderhoud in VvE-verband correct worden bijgehouden. Het leuke van werken bij Atrium is dat wij als team een gezamenlijk doel hebben om continu de kwaliteit van onze dienstlening te blijven verbeteren.
Anjani Biere
Accountmanager
Claudio Van Aalst
Accountmanager/Makelaar
Rick Valkhof
Accountmanager/Makelaar
Babette Marsé
Property Manager
Ramon Peter De Mooy
Financieel Manager
S.C. Tang
Financieel Medewerker
Nishaar Faujdar
Financieel Medewerker
Na ruime ervaring binnen het huurbeheer te hebben opgedaan, zet ik mij nu in binnen het VvE beheer. Ik ben een gestructureerde, doelgerichte en betrouwbare Financieel Medewerker, gedreven door leergierigheid. Eveneens behandel ik mijn vastgoedportefeuille op hoog niveau en ben ik pas tevreden als er aan alle belanghebbenden is voldaan.
Mitchel Pronk
Financieel Medewerker
Ayse Bayrak
Financieel Medewerker
Leontine Haaring
Financieel Medewerker
Marjolein
Financieel Medewerker
Erwin Goldman
Technisch Manager
Desiree Van Gerven
Project Manager Assistent
Karina Meijer
Medewerker Servicebureau
Ik ben in 2007 begonnen als fulltime werknemer bij Atrium Vastgoedmanagement. Ik heb de afgelopen jaren de gelegenheid gekregen om een positie binnen het bedrijf te vinden die het best bij mij past. Eerst als ondersteuning van de accountmanagers en daarna ben ik zelf een aantal jaar accountmanager geweest. Inmiddels werk ik drie dagen in de week en mijn huidige functie als medewerkster servicedesk sluit beter op dit aantal uren aan. Samen met twee collega’s ben ik onder andere verantwoordelijk voor de afhandeling van onderhoudsklachten binnen Atrium. Ik vind mijn werk erg leuk en ben blij dat ik mag proeven van de verschillende kanten van het VvE-beheer.
Karima El Arkoubi
Medewerker Servicebureau
Karim Achtioui
Medewerker Servicebureau